Stand by...

Volt egyszer egy menetrend …

Volt egyszer Gödöllőn egy menetrend, méghozzá a klapkai buszé, amivel én is járok már jó pár éve. Ezt nem szokás se variálni, se betartani, ezt már megszoktuk, bármennyire ráférne. Hogy pontos legyek,2007 decembere óta ez volt az első változtatás amir észrevettem.

Vagyis az túlzás h észrevettem… vártam a buszra és csak nem jött, ezután vettem észre, h kicserélték a menetrend táblában a papírt. Tény h nem szokásom gyakran nézegetni, nem is lenne miért, mindiig egyforna, és már kb tudom kívülről, ha mégsem, ott van a telómban.

Persze én is hibás vagyok, mert nem figyeltem, de szerintem az azért elgondolkoztató, h az előző menetrendnél is régebbi “új” szabályozás, amit azóta se tart be senki sem, még mindig piros feliratos táblán van kint, erre a változásra viszont sehol se akaródzott felhívni a figyelmet.

De nem is az előbb leírt események miatt kezdtem el írni a postot, hanem azért, mert úgy néz ki, egy utasnak jobb érzéke van az utastájékoztatáshoz 😛 kiragasztott jól látható helyre, egy a többi táblától jól elkülönülő A/4-es lapot. Ezen arról írt, h a fent leírt menetrend módosítás (vagyis inkább csak nyírbálás) ellehetetleníti az életét azoknak, akik sokat kénytelene ezt a vonalat használni (ami szerintem csöppet túlzás, de tényleg nem esik jól). Ezt a lapot elsőre észreveszi mindenki aki a kocsiállás közelébe keveredik, hallottam h körülöttem többen erről cseréltek eszmét. Szerintem vicces, h ennyire ne volt képes a Volán (szokás szerint).

Az már csak a ráadás, h h, h nem, a “panaszlevélen” ki van emelve az önkormányzati képviselőnk, és a polgink telefonszáma, plusz az a tény, h így, a helyhatószági választásoknak (is) a közeledtével, egyre több embernek kéne figyelmeztetni őket, h ne úgy védjék az érdekeinket, h aláírják a járatcsökkentésről szóló határozatot, ahogy azt most tették. Arra is kitér, h ha erre most, bő fél évvel a válaztások előtt képesek, akkor újraválasztásuk után jutalmul tervezhetik az egész járat megszűntetését.

Végszoként a saját véleményem:  egyenlőre nem érzem halálosnak a járatcsökkentést, eddig sem volt sok, hozzászoktam a várakozáshoz, és egyébként is reménykedek, h egyre kevesebbet fog érdekelni a buszmenetrend lassanként. Azt viszont már régen sem szerettem, h van a városban sacc 20-25km részben egymást fedő buszvonal, nem épp sűrű menetrenddel (hétvégén pl van 3 órás szünet az z,n járatomon napközben), egy jegy mégis a megközelíti a BKVst árban, egy diákbérlet meg valamivel kevesebb mint feleannyiba kerül, az összvonalas pesti bérlet. A hab a tortán, h még így sem használhatom egész Gödöllőn, mivel bizonyos irányokba a városon belül is csak helyközi járattal tudnék menni, amire viszonr külön jegy kell ( bár ez olcsóbb pl Veresig mint egy helyi jegy…)

0 Comment(s). Add a comment or Trackback

Leave a comment ↓

Welcome back, (change)

submitting...